Věříme, že v dnešní době může být pro někoho problém, ať už z časových či logistických důvodů, cestovat přes den s rozbitým přístrojem a zajišťovat jeho opravu. Proto nabízíme několik různých způsobů, jak nám přístroj doručit k opravě.
Osobně:
Jedná se o nejjednodušší a nejjistější možný způsob, jak nám váš nefunkční přístroj doručit k opravě.
Přístroj přineste na provozovnu v centru Prahy na adrese:
Servismax
Karlovo náměstí 29
Praha 2
120 00
Průběh opravy:
- Při příjmu budete technikem informováni o pravděpodobné příčině závady a zároveň bude stanovena vámi odsouhlasená předběžná cena opravy. Také bude vystaven doklad o převzetí přístroje do opravy
- Přístroj se předá našim technikům na odbornou diagnostiku, kteří během několika dní (záleží na aktuálním vytížení servisu) zjistí přesnou příčinu závady a stanoví přesnou cenu opravy. Pokud přesná cena opravy:
- bude souhlasit či bude nižší než cena předběžná, přístroj opraví.
- překročí předběžnou cenu opravy, technik Vás telefonicky kontaktuje za účelem sdělení přesné příčiny závady a přesné ceny opravy. Vyšší cenu opravy buď odsouhlasíte nebo si můžete váš přístroj vyzvednout neopravený.
- Jakmile bude váš přístroj připraven na prodejně (ať už opravený či nikoliv), budeme Vás kontaktovat, že si váš přístroj můžete vyzvednout.
Poštou, nebo přepravní službou:
Chápeme, že pokud jste časově vytížení nebo jste z druhého konce repuliky, težko nám nefunkční přístroj můžete doručit osobně. Proto není problém nám přístroj zaslat prostřednictvím Česká pošty či jakékoliv přepravní služby (PPL, DHL, DPD …).
Pokyny pro zaslání přístroje:
Co má zásilka obsahovat?
V drtivé většině případů stačí zaslat POUZE SAMOTNÝ PŘÍSTROJ. Napájecí adaptér či nabíječku pošlete pouze pokud máte problémy s nabíjením vašeho přístroje nebo pokud po připojení k síti přístroj nevykazuje vůbec žádnou činnost.
Průběh opravy:
- Jakmile váš přístroj obdržíme, technik určí pravděpodobnou příčinu závady a zároveň stanoví předběžnou cenu opravy.
- Budeme Vás telefonicky kontaktovat za účelem sdělení, že jsme váš přístroj přijali do opravy a zároveň Vás požádáme o odsouhlasení předběžně stanovené ceny opravy.
- Přístroj předáme na naše servisní oddělení na odbornou diagnostiku, kteří během několika dní (záleží na aktuálním vytížení servisu) zjistí přesnou příčinu závady a stanoví přesnou cenu opravy. Pokud přesná cena opravy:
- bude souhlasit či bude nižší než cena předběžná, přístroj opraví.
- překročí předběžnou cenu opravy, technik Vás telefonicky kontaktuje za účelem sdělení přesné příčiny závady a přesné ceny opravy. Vyšší cenu opravy buď odsouhlasíte nebo si můžete váš přístroj vyzvednout neopravený.
- Jakmile bude váš přístroj připraven na provozovnu (ať už opravený či nikoliv), pečlivě jej zabalíme do krabice ve které jsme přístroj obdrželi, přiložíme servisní protokol a odešleme zpět na vaší adresu na dobírku.
- K ceně za opravu je připočítáno 120-150,- Kč (dle váhy) za poštovné a balné.