Kontakty:
ServisMAX
Karlovo náměstí 29
120 00 Praha 2
mapa
Telefon: 222 524 483
Mobil: 602 846 421
Email: info@servismax.cz
Vzhledem ke složitosti současné techniky, kdy je pro přesné určení závady na vašem přístroji nutné zázemí vybavené nejmodernější diagnostickou technologií a zároveň z velikého časového vytížení našich techniků není bohužel možné nabídnout možnost opravy u vás doma.
Diagnostiku závady vašeho zařízení provádíme zdarma. Následně telefonicky informujeme o možnostech opravy.
V takovém případě za práci nic neplatíte a zařízení si můžete vyzvednout neopravené, případně nechat zaslat pouze za cenu dopravy.
Servismax, Karlovo náměstí 29, 120 00 Praha 2, Česká Republika
Pondělí 9:00 - 18:00
Úterý - Čtvrtek 9:30 - 18:00
Pátek 9:30 - 16:00
Sobota – Neděle Po předchozí domluvě 602444421
Pokud se například vaše pracovní doba překrývá s naší otevírací dobou, neváhejte nás kontaktovat. Bude-li to možné, přizpůsobíme se Vám.
V drtivé většině případů postačí, když na opravu přinesete pouze samotný přístroj. Příslušenství (např. napájecí adaptér) předkládejte pouze na vyzvání technika.
V dnešní době pokročilých technologií je velmi těžké určit cenu opravy bez předchozí diagnostiky naším technikem.
Na tuto otázku bohužel nedokážeme správně odpovědět. Pouhé výměny mechanických částí přístrojů zvládáme do druhého až třetího dne. Se vzrůstající náročností se doba opravy prodlužuje. Obvykle však oprava trvá cca 3-14 dní, v závislosti na aktuálním vytížení servisního oddělení.
Můžeme tvrdit, že pokud cena opravy nepřesahuje cenu bazarového přístroje, oprava se vyplatí.
Pokud to charakter opravy umožňuje, je možné opravu realizovat expresně za příplatek V rozmezí 100-850,- Kč.
Ano, poskytujeme záruku v délce 6 měsíců na díly a 6měsíců na odvedenou práci.
Samozřejmě. Více informací naleznete v sekci "Příjem zakázek".
Ano. Více informací naleznete v sekci "Výkup".
Ano. Vždy je nějaká šance, že určité součásti nefunkčního přístroje nemusí být poškozeny a mohou být eventuelně použity jako náhradní díly. Buďme upřímní a přiznejme si, že uřčitě je lepší dostat za nefunkční přístroj nějaké peníze než ho vyhodit do popelnice.
Mohu u vás platit kartou?
Prozatím je možná pouze platba v hotovosti.
Info linka servis, oprava Sony Playstation 3, Playstation 4 , PS Vita a další Sony produkty?
Infolinka pro podporu Sony PlayStation produktů je pro Českou republiku dostupná na pražském telefonním čísle +420 538890078 a emailové adrese podpora@cz.playstation.com každý den v době od 11:00 do 20:00.
Infolinka slouží nejen na technickou podporu všech PlayStation produktů, /PS2, PSP, PS Vita PS3, PS4 PSN/, ale zároveň pro informace ohledně nových produktů, datum uvedení her, servisní podporu a další otázky ohledně PlayStation.
„Majitelé konzolí PlayStation, kteří upřednostňují telefonický kontakt před emailem, jsou cílovou skupinou, pro kterou jsme tuto infolinku zřídili. Sloužit bude však i novým nebo potenciálním zákazníkům, kteří se o PlayStation zajímají, a mají otázky související s produkty PlayStation. Provozní dobu jsme přizpůsobili záměrně tomu, aby jsme vyšli vstříc lidem, kteří si hrají po práci, během víkendů a státních svátků," řekl Andrej Dula, PR & Marketing manažer PlayStation pro Českou republiku a Slovensko. zdroj. http://cz.playstation.com/